mm... självklart!

Dagen började segt .. men villken dag gör inte de? aja jag tog mig upp och sedan kom sara och vi cyklade!Det hade regnat och min cykel stog ute så gissa vad som hände... mhmm jag blev blöt i rumpan! Inte kul kan jag säga så jag har gått runt med jacka hela dan'! Man ba DAGEN I-LANSPROBLEM! Aja man är fortfarande depp efter att konserten blev inställd men jag har hört från säkra källor att operationen gick bra men nu måste han hålla käft i 10 dagar sen blir de röstträning i 3 veckor! jippi..
aja livet suger!!!


Kommentarer
Postat av: my

jag vet att du hatar mig idag coh jag vet att jag är jätte jobbig men snälla va inte arg och jag ska försök gör ditt liv mindre sugit...

2008-04-08 @ 16:37:32
Postat av: anna

life sux, indeed,

2008-04-08 @ 17:56:54
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0