big momma 2 rekomenderas

idag var dagen faktist ganska kul även fast jag hade tråkiga lektioner! men på dramat så ska vi göra en teater som heter nått med"spindel suttle...." jag ska säga typ 2 radereller 5 meningar eller så jag ska säge "this is twixton ,sir" och"that would be maribeth it is her gourtyard you se upp the lane and it is her voice you hear screaming at hear sevants"och" that is the cottage of bettina the poorest girl in the village.she....." sen kan jag inte mer men men jag har det i läxa till näst nästa fredag eller nått .musiken var okej  och tyskan gick fort jag och athena och eimi åkte ner på stan  och kolla på "big mommas house 2" eller nått i den stilen. vi trodde den gick 19.00 men den gick20.30 så den slutade för 40 minuter sen ungefär .

när jag skulle gå i från trammen så gick de några skumma killar bakom mig som sa massa greje på tyska och då gick jag fortare men jag svängde lite senare men inte dom! pheww...

Sara Sara Sara min egna lilla nörd!
Super duper snäll
Alltid snyggast
Rar som i hela vetekorn
Alltid den gulligaste nörden i världen

Anna Anna Anna på min sida
Alltid på min sda
Nästan bäst i världen (efter mig alltså)
Never ugly
Always my beautiful Anna

Malin Malin malin undebara malin
Malamalumba
Alltid min gulliga lilla malin
Love yah
Inte bitter inte altid glad
Never gonna forget you!

det kommer fler så om du känner dig utanför kanske du kommer upp senare!!!

pUss puss på er alla!!
sara jag ringer dig imorgan ca kl 11.03 ok??du svarar

Kommentarer
Postat av: sara

visst det går bra att du ringer till mig då! puss

2006-04-29 @ 09:46:10
URL: http://dontgetit.blogg.se
Postat av: Anna

aw, fint skrivet :D

2006-04-29 @ 10:52:17
URL: http://endlesstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0