Boobless

hej hej alla !!
hoppas att ni har haft en trevlig dag ! det har inte jag men jag sa aldrig att den var dålig! Det var vart en kul dag men lite snuskig! för jag fick veta av snabba* rykten att en tjej som heter Emily har haft sex sa hon.och hon sa "and it was this guy last night ..."  och ja bah daha(hihi) Och vissa säger att hon är gravid men jag tror inte det hon är bara 12 snart 13 år seriöst. vi har babblat om det hela dan men inte bara om hon och att hon hade haft sex utan också om att någon sa att hon hade stulit en bil vilken jag inte tror på men hon hade sagt det själv... men hon hade blivit avslöjad av polisen ...
hon är en väldigt underlig tjej faktiskt hon tar hål i öronen utan lov och gör aldrig sina läxor och använder string och hon är 12 ska fylla 13 om några månader.Hon är konstig.. för att få reda på om allt de här om henne var sant så letade vi reda på en kille som heter Jack som hon känner och berättar allt för. och då menar jag leta vi gick till och med in i killarnas omklädningsrum och kollade !:PHan sa inget om hennes sexuella aktiviteter utan bara om bilen!

* snabba rykten - ryktena går fort som vinden(om man vill uttrycka så)på en lektion innan lunch hade hon berättat om sina sexuella aktiviteter och efter lunchen (som är 50 minuter) så visste alla om det! det kallar jag snabba rykten!

på matten hade vi väl ganska kul jag började prata om att det var värdelöst och tråkigt att kolla på strippor och att han tyckte att det var slösa av tid. det var en lite annorlunda konversation och jag och Athena kom fram till att han var bög! hihi de var kul!' Jack lärde mig hur man skrev boobless på en miniräknare
det gjorde jag resten av lektionen !!han lärde mig att skriva "hi" och det är 14 men bara på en miniräknare!! haha en annan grej vi har kommit på på matten är att om man tar bort j:et från Jack så är det inte Jack längre !!!hahah de var kul !! Man blir så smart på matte lektionerna (ibland iallafall)

på engelskan så gjorde jag mest min matte poster som skulle vara färdig fredagen innan lovet! Men det gick bra.! Som tur var!!
sen började vi prata om pinsamma mammor och det var jätte kul för Mrs Artist berättade om sin mamma vad hon brukade göra och om när hon själv gjorde bort sig ibland! hon bor i frankrike och hon kan inte prata franska och hennes dotter går på franskt dagis och det går ju som de går .! Mammorna säger nått och on säger bara ja precis vad jag tycker också!! haha vi har alltid kul på engelskan!!

Jag kommer att åka till Sverige i sommar!! först åker jag till Sverige till midsommar sen så åker jag hem igen och slutar skolan! och så kommer Sara och Anna och Annas mamma med ner och sen åker jag och Sara och Anna hem till sverige efter en vecka eller så !!! vi ska ha så kul men jag fattar varför jag måste gå dom tre sista dagarna i skolan det är ju bara slöseri av pengar! jaja men det blir väl bra tillslut(hoppas jag ^o| lol (som Anna säger)

jag sitter och chattar med malin underbara Malin vi skickar massa roliga ljud till varandra vi har jätte kul men nu måste hon gå på promenad!
så nu sitter jag och snackar med Eve och vi pratar om lite alltmöjligt!! hihi

Sara jag kommer att ringa dig om en imorgon om du är hemma så kan du säga det till mig och så kan du svara i telefonen när jag ringer om du inte är hemma så svarar du iallafall så de så...okej??  

a short translation to English!(hihi)
first i was talking about Emily but i don't want to translate that to English !
and then i was talking about the maths lesson and about that jack teached me how to write boobless on a calculator!! that is really important to know!! and you know if you take the j away from jack it is not jack anymore! isn't that fun??!!??!! well then i talked about my English lesson that we talked about embarrassing parents! And that my English teacher lives in franc but cant speak a word! that is about the most important stuff you have to know if you read this athena!!(L)

Puss på er alla !!(L)

Kommentarer
Postat av: sara

lovar att svara hehe:P och även fast jga inte äör hemma

2006-04-27 @ 18:47:42
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0