ja som sagt

Hej hej idag har jag haft ganska kul dag men den var också tråkig för att NC(Nicklas)Åkte hem:(

Vi gick upp vid halv sju eller  sju eller nått .För att eriks kompis skulle åka hem vid 10 typ men mamma ville inte åke hem i mellan så vi fick vara i Züric hela dan! vi skulle till en Outlet som låg nånstans där i närheten.
Men det visade sej att Outleten var typ 3 affärer och coop! MAn blev besviken!!men vi letade ialla utflyktsböcker vi hade efter nått vi kunde göra .vi hittade nånting som låg en bit utanför Züric det var typ som tomtits eller så man fick göra massa grejer typ exprement!
det var kul men sen åkte vi till flygplatsen för att lämna NC inga krongel med bilgetten den här gången!:P

men nu sitter jag och snackar med Sara nörden:P
men jag vill att hom ska komma ner hit efter midsommar !!!! men vi får se vcad hennes mamma och pappa säger!

Sara=Nörd
Jag =Nörd
Vi=Nörd Nörd

Puss på er alla !!hoppas ni har det bra och fortsätter med de !!!
Hoppas resan gick Bra NC!!puss på dig med!





Kommentarer
Postat av: sara

är vi stora eller små nördar? puss:P



sara

2006-04-13 @ 22:09:52
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0