mm egypten på söndag

hej idag är de långfredag och man ska ha tråkigt (isverige) här ska man tråkas till döds!!!!dom sänder inget på Tv och inga affärer är öppna pappa sa att mn inte kunde andvända telefonen men det var någ ett så kallat skämt!ô|  men jag vet inte

NC åkte hem igår så nu är hanna bråkigare en vanligt och så e det så tyst också!

men men jag snackade nyss med Maria :D hon Hade det bra tror jag hon var lite frånvarande men det får man leva med !:p

Jag vill att Maria eller sara ska komma ner och hälsa på mig efter Midsommar för då åker vi hem til midosommar och sen åker vi tillvbaka för aatt gå klart skolan! Vi slutar typ den 28:de juni tror jag.
Men Sara vill gärna komma ner hit men hennes föreldrar säger att hon inte får eller nått sara sa nått sånt.
Men om inte hon får så får jag snacka med nån av Mariorna men Maria var lite osäker för hon ville inte hälsa på i min skola för då behöver man prata engelska och så .hon gillar inte de ! men jag vet inte opm sara är särkit förtjused i engelska heller men hon vågar ta risker
=Nörd=Nörd

Sara om du läser de här så kan du väl ringa mig för jag har skit tråkigt!!!puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0