moahah

Hej hej idag har vi harit i frankrike och handlat simfötter cyklop snorklar ect... och så har vi handlat mat också. ag fick röda simfötter och röd snorkel och rött cyklop.! men det var ganska svårt att hitta simfötter i min storlek men de löste sej.

Jag har tråkigt men jag ville inte följa med mamma och pappa till tyskland så jag får väl skylla mig själv men jag har väldigt tråkigt faktist
 
JAg hoppas att sara har de bra hon var ju glad hon hade ju träffat ADAM!! oh my god(hmm..)men men hon är ju som hon är !! haha... men jag är glad att hon vågar träffa honom utan mig .hon sa att hon inte skulle de men de löste sig !!!!

Men jag var och kollade på internet på massa efternamn  jag provade blandannat Francsics och då kom den här bilden upp!Sara ett två ett tvåsara kommer hata mig så för dehär!haha...

HAr ni några förslag vad man kan göra när man inte har nått ch göra och inte har några kompisar ??
Just nu vill Jag var hemma och vara med sara och my och adam. eller med maria

Kommentarer
Postat av: sara

det är en ful bild på mig hehe

2006-04-15 @ 21:06:08
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0