moahahaha

Hej hej nu sitter jag och Nicklas här framför min lilla dator och jag skriver lite vi väntar på att få åka till pilatus men jag vet inte om det blir av:( för att de regnar!:Ctråkigt tråkigt tråkigt...
igår var vi i frankrike och handlade mat det var väl kul..hmm......
Nicklas kan ju bli barnvakt åt hana  han e för snäll mot henne medan jag slår och ignorerar henne!:P
JAg har fått min nya MOBIL Nu  den e skit tuff!! men men det är allt jag kan säja nu men jag återkommer!

hoppas du har de bra sara !! och Anna!! och Mikaela!! Och Mari a!! och My!!

Kommentarer
Postat av: sara

jo jag har det ganska bra hur har du det da? eller ni? //puss saknar dig

2006-04-09 @ 21:14:50
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0