tredje gången

Hej hej det var länge sen ! jag har ju varit i egypten för att få litefärg!
det var ungefär 35oC varje dag och då är der ju inte ba att somna i solen då får man ganska ont efteråt .Det provade jag på så korkad jag är det hjälpte inte att ha solskyddsfaktor 35 man fick skitont iallafall!
vi snorklade 2 gånger det var skithäftigt andra gången fick vi se delfiner som dom lovade att vi skulle få simma med om vi såg dom men de fick vi inte dom var lite konstiga på den båten han som sklle visa oss var vi skulle snorkla tog mig i handen och simmade bort till ett  vrak som vi redan hade simmat över och så sa han "ship" och jag ba ja jag vet de jävla gubbe!
om du vill  vara populär så ska du färja håret blont och åke till egypten !! det var de värsta jag varit med om (nästan iallafall)dom glodde och försökte prata med mig och jag blev så irriterand så det är inte klokt alla som jobbade på hotellet glodde på  mig en gick lite förlångt och frågade om han fick ta ett kort med mig och jag sa ja efter som jag har en svaghet för nördar!:P
jag som trodde jag ville vara populär men no way!!!!

Anna tänkte på nått som fick mig att tänka på samma sak !Om nån  som inte känner mig läser detta! om nån gör det tell me !!!!! MEN JAG TÄNKER INTE SLUTA BLOGGA FÖR DE !!!!

http://www.crushcalculator.com/content/love/982998337 detta är en rolig sida tycker jag !! är det nån som håller med mig??:P pussi

Hoppas der gick bra för sara och springa .Jag håller tummarna för dig och anna imorgon !! (testet)

Hoppas att du också har det bra MAlin har du de bra i skolan?? pussi
hoppas att alla jag känner har det br och dom jag inte känner !! puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0