tugga tugga tugga

hej hej everybody!!
hoppas att ni har haft en bra dag! jag har haft en dag som har varit okej den har gått jätte fort! Jag hoppas att morgon dagen går lika fort den också för  jag har musik och drama! och imorgon ska mina final notes för trevor pinnock vara färdiga  .

Ja idag fick Hanna ett utbrott så jag kom försent till skolan! Bajs på henne första riktiga lektionen hade vi humaneties det var okej men förra lektionen gjorde vi ett arbetspappae och jag såg inte den sista uppgiften som man skulle göra in nån bok så idag kom han och sa denhär uppgiften ska vara klar innan lektionens slut så jag gick och hämtade boken och började men då säger han att jag måste lysna på honom så jag fick inte göra den då men det gjorde jag iallafall!! men uppgiften var väldigt enkel!
sen hade jag engelska och det var väl kul men vi läser en midsommarnatts dröm av Shakespeare den e tråkig men vi fick läsa oss att Shakespeare kom på ordet "idiot" och det kan man ju förstå? ?haha...
sen hade vi 20 minuters rast och då gjorde vi inge spec sen gick vi till tyskan och då skulle vi göra färdigt våra "spiesekarten" menyer och det var kul. Sen hade vi matte och det var ganska kul vi snackade om range och mean och sånt som ska va  på matte testet som vi ska ha den 17 maj! men sen hade vi C.T och det gick himla fort men efter de så hade vi lunch !!Äntligen!!! den där tjejen som jag pratade om igår hon skulle ta graviditets test på lördag sa hon men vi trodde att de var 2 månader så jag och athena och eimi gick och frågade våran matte lärare och hon svarade nästan inte på frågan vi tog och lyssnade på henne i 5 min det var pinsamt och så slutade hon med är nån av er gravida??" och vi bara skrattade och sa nej och gick därifrån! efter våran jätte intressanta konversation om graviditetstest så fick vi ett tuggummi av eimi och så gick vi och tuggade som galningar men då kom rektorn och då började vi skratta och nästan sprang därifrån men han gick efter oss men sen gick vi in i ett klass rum och gömde oss där inne så tävlade vi om vem som kunde rita snyggast blomma och jag tyckte att jag vann men dom tyckte att dom vann men jag tycker att kag vann tävlingen iallafall!! Så de så!
Men helt plötsligt såg athena en liten liten myra typ som kröp på pappret och hon skrek och hoppade omkring som en galning!! men då kollade eimi på klockan och då såg vi att vi nästan var försenade och då fick vi springa fort fort fort men när vi kom till klassrummen så gick eimis klocka fel! men sen hade vi engelska och sen science men science var ganska kul jag höll på och rita på athena och sen tog jag hennes miniräknare och la den i min väska som stog på andra sidan av mig och då lutade athena sig över mig och skulle ta den  och då ritade jag på hennes rygg!! haha busiga Sara!! Sen tog lektionen slut och då åkte vi hem!! 


puss på dig lilla nörd hoppas att du har det bra där borta!! jag höll hummarna för dig igår! ja du kan väl skriva nått till mig !!!! pus puss by teh way nööööööööörd!

hoppas att alla mäsiskor har de bra !!! speiellt dom som jag känner!

Kommentarer
Postat av: sara

hej nörd: längtar till du kommer hit och när jag får komma hem till dig.
vilken rolig dag du måste ha haft och vilken tur att rektorn inte såg er hehe puss

2006-04-27 @ 19:35:02
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0