Hej

Någon, hmm... nämner inga namn "host" Malinhar sagt till mig nu frlera ggr att jag måste blogga mera men nu e de så att jag inte alltid orkar eller har tid men jag ska försöka att blogga mera!

Idag...
jo dag sörjer vi satas katt Trulle som har blivvit överkörd av nån galning!:(:( en tyst minut för Trulle!(^o^)
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alla dör nu !! Eimis Morfar dog också... mend e var förrra veckan men ändå !

Aja idag på lunchen så gjorde jag och michelle ett kort till Mrs Artist ! hon har fått en son som heter Broderick jag tror att han e sööt!  ja just det de e han jag hjar ju sett ett kort på honom!! hihi....börjar bli senil!!
Mamma kom hem från sverige igår.....Hennes väska försvann den komm idag !! aja måste gå och kolla på 24 nu !hihi 2 avsnitt kvar ! haha...


Puss på er och
^^R:I:P^^ Trule !

Kommentarer
Postat av: malin

Tacktack :) puss

2006-12-04 @ 19:36:30
URL: http://surfergirl.blogg.se
Postat av: malin

hihi, bra att min blogg funkar :P love u

2006-12-05 @ 22:36:02
URL: http://surfergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0