0-0 !1 unbeliveble

hej hej idag har jag:

  • köpt regnjacka
  • varit på circus
  • sett på sverige mot trindad and tobago
  • haft gäster
de tog väl ungefär en timme att hitts en regnjacka som passade pch va fiin de där med fiin är väldigt viktigt  men den blev inte så fin den är röd! men de får väl duga..

sen åkte jag mamma hanna erik ludde wille towe karin på circus, den va väl okej men den så kallade "clownen "bara sa roliga saker på "schweizedytshc" eller hur de nu stavas.. huvudsaken är att man inte fattade någon ting... annars va dom väl duktiga . en tjej höll på att balansera parapyun på fötterna helt o andvändbart men gansak coolt
sen var de lite anndra nummer osm jag inte kan beskriva men de va välk gansak kul...

sen kollade jag på VM matchen mellan Sverige och Trindad and Tobago de blev 0-0 hel okej men kunde blivit bättre...

sen nu har vi gäster de e väl okej men dom leker bara med erik så jag håller mig med odm vuxna eller på mitt rum..

jag hade lite tur i torstags för att jag stukade foten ¨så att jag inte kunde gå och de som va bra i detta va att jag inte kunde följa med på "fieldtrip" som jag fick höra var jätte tåkig.. jag har fortförande ont och jag hoppas jag fortförande har de på tisdag för då har vi idrotsdag...
hej då så länge puss...

i am a little disapointed in you...  :C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0