12th june 2006

Jag
Det här är jag idag...
idag så:

Hur mår jag? Idag så mår jag ganska bra men jag har fortfarandeont i foten:(

Vad har jag gjort?idag har jag varit i skolan och så har jag varit och baddat

Vad har varit kul? Idag slutDE VI KL 1250

Vad har varit tråkigt eller mindre kul?  Humaneties lektionen min lärare är ju bara så bra/ dålig

Vad är temperaturen? 30o C

Vädret?Soligt och fiint:D

Sommar planer? Sverige sverige sverige men jag måste ha nån stans att bo först såom du känner mig och kan tänka dig at jag kan bo hos dig några dagar så tell me! i would appreciate it:D

år kommer och år går
vänner kommer vänner går
år går men jag består





Show some respect for me if you want me to stay close to you if you think you show me respect now your wrong because i feel so left behind and lonly without you,you dont even chat with me on msn you dont call me! i thought i had foud some one special but no you are just like everyone else
.

Kommentarer
Postat av: sara

hos mig får du bo:D

2006-06-12 @ 21:17:25
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback