flugor! hihi

hej hej idag är jag lite glad !!för en gång skull!

idag sak vi ha gäster och så sak jag rida!!

jag sak rida kl halv fyra tror jag men det ska bli kul iallafall men det är en privat lektion och jag vet inte om det är kul eller inte!?! men jag hoppas att de är de !

de dåliga med tt vi ska få gäster är att den är en tjej som heter jenny som ska komma hon är svensk och så m,en assså hon och jag va kompisar i början när jag började på skolan men nu snakcar vi bara på idrotten och ibland inte alls så en hel kvälkl med henne !! jippi (not)hon klagar på alla mina kompisar att dom inrte kan praqta engelska och att dom är tråkiga och barnsliga medn hon känner inte dom så att hon  ska inte säja nått!! dom är bara annourlunda inte barnsliga
det är stor skillnad faktiskt


JAg älsar verkligen sara !!
jag älsar anna!
jag älksar malin!
jag älksar Nicklas!!
jag älsakr Maria!!
jag älsar Maria!!
jag älksar My! tror jag ,om hon tycker om mig!
jag älskar towe!!!
jag älskar många mäniskor men jg kan inte säga alla men några

igår så hade jag och anna en liten ska man säga tävling eller så om vem som kunde ha mest glasögon och gissa vem som van ?!?! de va jag!! jag hade 4 par och hon hade 3! hihi
vi hade så himmla kul ! men lite annourlunda men asså ja ....


Kommentarer
Postat av: malin

de va.... erik!! =P

2006-06-03 @ 12:22:08
Postat av: sara

jag älskar dig okcså jätte mycket puss!

2006-06-03 @ 17:22:26
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0