27 march 2006 Mondag

Hej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
det var en sådärdag.
de började med lifeskills och det var väl okej för tiden gick  så fort så att ja vi hann nästan inte göra nått.
sen hadde jag engelska och det var kul men jag fick  mitt test tillbaka och jag fick 83% m de e väl bar men jag kunde ha fått 89% om jag hade läst instruktionerna ordentligt :( aja gjort e gjort.
sen hadde jag breake(rast) och då gjorde jag inge spec men sen efter de hade jag humaneties(SO) de var väl okej men våran lärare han e inte bara lite bög! aja men han sa att vi skulle vara första lektionen i biblioteket och andra i klassrummet men vi var bara i biblioteket men jag behövde int gå dit så jag kunde inte jobba nått! han blev arg på mig men jag brydde mej inte.
sen hadde jag tysta jag är nästan bäst i min klass men iallafall de va väl okej och sen hadde jag lunch .lunchen var kul för då var jag Athena och Eimi ute på en uteplats men heltplötsligt började de lukta Bajs och då gick vi in och kollade på posters som var gjorda AV 6:or som va och sexualkunskap!HAha de var kul! men sen hadsde vi science och det vra tråkigt vi håller på med dragningskraft. de e tråkigt!
sen efter skolan så gick jag till min fotografi grej och då snackade vi om focus jag fattade inte ett skit! men men sen tog vi massa kort! sen åkte vi hem och  nu sitter jag här och pratar med Nicklas de e så kul
Han kommer om 10 dagar om ca 240 timmar!!
hej då pussssssss på er alla!!






Kommentarer
Postat av: Amelie:D

den va fiiin:D

2006-03-28 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0