28mars2006

Hej!                                                                                                                                                                                  
Idag var dagen an ganska bra dag . Den började med engelska och det var kul men mrs Artist var lite trött så hon va lite irreterad. men sen hadde jag Tyska de var okej men jag har ett test på torsdag. sen hadde jag rast.
efter rasten hadde jag science de var tråkigt soom vanligt och efter de hade jag humaneties vikket var ganska kul .sen hadde jag P.E och de var kul för vi har badminton. sen hadde jag lunch. Ajg köpte lunch i dag. JAg åk två korvar. och på lunceh så gissade vi hur många godisar det var i en glas burk vi gissade 83 godisar. sen gjorde vi inge spec men sen haddwe jag engelska igen och då jobbade jag på min poster som jag gör på humaneties
sen hade jag matte och vi håller på med volymk och sånnt tråkigt men iallafall jag e bäst:P
nu sitter jag och chattar med Amelie och hon försöker göra en blogg och de e ganska kul och hjälpa henne:P Idag När jag Skulle gå och hämta posten så bad mamma mig att fråga dom i posten vad vi skulle göra när vi flyttar med eftersändning och sånt. och jag klarade de men jag behövde visa upp lappen som de jag skulle säga stog på:P de lät ungifär så här "Wir ziehen von Kaiseraugt aus .WAs machen wir mit der post?" och då fick jag massa papper som vi skulle fylla i . jag tycker iallafall att jag e väldigt bra!!
Hoppas du har de bar i hassela sara !!saknar dig
Saknar alla
hoppas att de går bra me dig blogg Amelie!:P
Aja men pussi pusss på er alla
kl.17:28



P.S Nicklas kommer om 9 Dagar Hahaha längtar .ca216 timmar. Vi ska flumma som fan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0