Lördag 25 Mars 2006

Hej!

Idag e det lördag och Jag vaknade av att nån knackade på dörren vid 9 och det var grannarna som knackade på och lämnade ett brev och gick men det stog på tyska men det stog ungiför så här "hej om ni kan vara så vänliga och  inte hoppa eller springa i eran lägen het efter som att vi under blir störda. i vardagsrummet spelast det me en fotboll och det är varken en fottbollsplan eller lekolats i vardagsrummet ! med stort tack era grannar under er" . det är inte första gången.
Jag har tråkigt jag har varit ute och gått lite och hämtat posten .Mamma och hanna har varit och badat och kag och erik har varit hemma .
Pa Kommer hem frånUSA idag vid 2 och då ska vi gå och hämta honom. hoppas att han hadde det bra men nu finns det inte mycket mer att säga om min dag men jag får väl återkomma lite senare iikväll!
det ända jag har och säha nu e att jag villl hem!
 kl13.12

Hej!
NU är det inte mycket kvar av Dagen så jag tänkte att jag kunde skriva lite om resten.
Vi åkte till Games först men jag satt kvar i bilen och lyssnade på ABBA. Och sen åkte vi till IKEA och där såg vi en jätte fin garderob som jag nog ska få. Och så kollade vu på säng till erik.
Och nu sitter jag och Chattar med Amelie och hon e så fiin så i webben .jag har ingen annan att chatta med eftersom Nicklas inte svarar:( ikväll ska vi äta Tacos och sen ska vi kolla på Zorro.
Just Nu känns det som om Nicklas inte vill komma ner efter som han inte skriver bånting eller säger att han inte har nån röst eller så när jag vill ha ljudkonversation.
men iallaflall det är bara 12 dagar vikket e 288 timmar  tills han kommer!!
Puss puss på er alla!!

kl19:37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0