MIn dag den 24 mars 2006

Hej!
Idag har jag haft en okej dag.
Den började med LSK vilket är hemklass rum. Och då hadde vi en vikarie som heter Mr. Hamre han e lite bögig tycker jag.
Och sen hadde jag EAL vilket är Engelska¨. Det är så kul!!! men idag hadde vi ett test:( vilket inta var lika kul )men iallafall, den hadde jag 20 minuters rast och då var jag med Athena som e min nya kompis hon e skit snäll!!
Sen haddejag Drama de e så tråkigt! Vi skulle se så fula ut som mäjligt och de var ju kul och så håller vi på med en teater och då e jag en stora syster och en sombi.När jag är sombi ska jag gå runt och gnöla som en sombi men de kan inte jag !
sen hadde jag musik som jag trodde skulle vara kul men vi håller på med nått obegripligt som heter semitones och allt möjligt. de e tråkigt. Sen hadde jag lunch och då kollade jag på lizzi mcguier movie. den va väl b bar men vi skulle till lektionerna när hon skulle sjunga. Jja men efter hadde jag musik igen och de var lika obegripligt den här lektionen.
Sen haddemjga tyska! de var väl okej.
sen gick jag hem och dansade på min dans matta!!!!!
 
Puss på er alla !!
miss u girls an boys!!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0