blondiner

hej hej ! de första som jag la märke till när jag hade skrivit in www.blogg.se va att det är ett nytt foto på den startsidan. de e väl väldigt interesant.

idag har jag haft matte de va ganska kul vi har börjat med precent(%) de e ganska kul dehär gör vi:
"write 60%  in a fraction and with decimals
Fractions 6/10 =3/5
decimal 0.6

det är inte så svårt men om man kommer till sånna hära tal så blir de svårare:
"write 21/23 in % and in decimals
% = (21/23) x100(/=delat med)
decimals=21/23 orka räkna ut"

det är ju lagon kul. mwen jag fick ett jätte bra betyg på mitt matte test!!7/10 de kanske inte låter bra men det är de efter som att här är jag i lägsta mattegruppen(på grund av engelskanoch lite av matten också) och alla grupper hade samma test!! s¨de va jätte bra

sen hade jag engelska vi skulle kolla på"A Midsummernigthts Dream" men den ville inte gå på engelska bara på tyska så vi fick försöka och försöka tillslut gick de!! Den va väl bra

efter lunch hade vi inte idrott som vi skulle utan vi hade nån konstig sorts blandning vi skulle göra enn guide till småbarn om nått konstigt .de va väl ganska kul!

 idag okommer min morfar och hälsar på inågradagar. mamma och hanna är och hämtar honom från flygplatsen.

här är ett skämt:
"det var en blondin som satt coh grät på jobbet .då kom chefen och frågade vad som hade hänt och då sa hon blondinen att hennes mamma hade dött. och chefen sa att allt skulle bli bra och så nästa dag sitter ho på jobbet och gråter igen och då kommer chefen in och kollar vad som har hänt den här gången.då säger blondinen att hon fck reda på att hennes systers mamma också hade dltt!!"
 jag tycker att det är taskigt att make fun of blondiner bara för att dom e blonda behöver inte vara dum i huvudet en det är många som tror de sorgligt noh!:( men men.

sara om du inte gör nått spec så kan du väl ringa mig ikväll eller så!
 
puss så länge!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0