fan för dom

life sukks..............................

just nu hatar jag livet!!!
sara får inte komma för att hennes föräldrar säger att hon inte får μισþ 
och för att jag hatar min P.E klass'

jag vill flytta hem till maria just nu  jag vill inte bo kvar här längre men jag vill inte flytta hem och börja g.sunda skolan igen för alla verkar ha blivit hels koko men men de får man leva men


satt jag och grät och funderar på om jag ska bry mig eller inte jag förvätade mig lite mer "omtänksamhet" från dig om du inte vill vara kompis med mig säg de då!!! jag tycker inte om att du ljuger för mig jag vte att du har gjort det en gång men jag vet inte omall du berättar för mig är sant längre sen dess!!!! jag är miss nöjd!!!!


de känns som att dom enda jag kan lita på  just nu är maria och maria och niclas!! älskar er !!

Kommentarer
Postat av: my

det är ju inte saras fel förfan!

2006-06-01 @ 12:43:42
Postat av: Anonym

nej du vet ju inte vad det handlar om !

2006-06-01 @ 13:23:02
Postat av: Malin

Mej kan du alltid lita på!

2006-06-01 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0