"håller vänskap för alltid ?" de e frågan

hej hej
Jag går junt och tänker på om "vänskap håller alltid för alltid" i min åsikt så är svaret självklart nej efter som att för alltid betyger För All Tid  det är en ursäkta men skit lång tid det är mer än bara livet det är ∞(infinity) år asså mer än 100,000,000,000,000,000 billjarder år men man alltid är samma sak som förevigt  jag tycker att man kan säja "vänskap håller så länge man lever"eller nått för de kanske är sant jag har alldrig varit med om de iallafall! hihi
men mitt favorit ordspråk är "bra vänskap är som vin ju äldre destå starkare" och det är faktist sant och dethar jag varit med om faktist!!!  ett annat som också är sant är "bahandla andra som du vill bli behandlad själv" oxh det är riktigt sant faktist

det finns ju anndra tråkiga som "som man bäddar får man ligga"
jag önskade jag visste fler bra och sanna ordspråk!


Kommentarer
Postat av: sara

min m ringde annas m i går så det är på gång nu

2006-05-04 @ 07:11:38
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0