hemska saker händer!

hej hej idag har det varit en ganska bra dag♥

kl 06:00 blev jag väckt av mamma
kl 06:40 blev jag tvingad att gå upp för att nån målare skulle komma kl 0700
kl 07:20 gick jag och pappa till trammen
kl 08:15 kom jag till skolan lite försent men de gjorde inget  hihi...
kl 08:25 hade jag C.T de va väl
kl 09:15 hade jag engelska de va kul som vanligt
kl 10:20 hade jag engelska igen men då hade vi matte istället för att vi hade matte test lektionen efter så         hade en liten matte klubb på engelskan
kl 11:10hade jag matte och vi hade matte "exam" de e de största testet på ¨året som påverkar våra betyg
kl 12:50 hade jag lunch de var väl okej
kl 13:50 hade vi idrott de va väl ganska kul vi hade stöta kula och längdhopp och 50 meter jag fick 7.45 meter med en kula som vägde 4 kg

idag fick jag också hära att min kusins kusin var ute och dök med sin kompis och sen  då dog kompisen lär site mer här! de e hemskt men orkar inte sriva mer nu men hej så länge !!♥


Kommentarer
Postat av: sara

va läskigt det där med tjejen!

2006-05-18 @ 09:37:58
URL: http://dontgetit.blogg.se
Postat av: Anna

hej ^^ undrar bara hur många dagar du vill att sara och jag ska stanna när vi är hos dej?

2006-05-21 @ 17:39:03
URL: http://endlesstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0