Luca

Luca
de här är athenas nya lille voovve den är så söt den väger bara ett kilo och när vi skulle gå ut me henne la hon sig bara ner och vilade hon kanske gick 7 meter eller så! så jag fick bära henne! hon va smal och eimi ville inte hålla henne för hon sa att hon skulle ha brutit av m´bena på den eller tända eld på den ! haha min fot är nästan större än henne! poor little thing:P
efter skolan så gick jag och eimi hem till athena och hälsade på hennes hund och gjorde lite läxor och sen dkukle vi ut de tog väl en timme hihi men sen gick eimi hem och jagoch athen tittade  jorden runt på 80 dagar. den var lite långtråkig!

nu sitter jag olch snackar med Adam och nån annan tjej
jag har ganska tråkigt just nu han har ju sin egen humor!

vad ska man prata om egentligen

jag vet jag kan skriva ner mitt shema(eller hur de stavas)

tid                 måndag           tisdag            onsdag         torsdag               fredag  
810- 825
     home room  home room    home room  home room      ansambly
825-1005    Lsk                  english                C.T                   Hm                     eng 
Rast          |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1020-1110  hum               science             eng lish               german          drama
1110-1200  hum             humaneties        mathes             maths               drama 
1200-1250  german                P.E               maths                  C.T                    Music
lunch           ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1350-1440 scinece           eng                     P.E                      eng                 Music  
1440-1530 science           maths                  P.E                  Science            german


om det är nån som bryr sig!
nu sitter jag och lyssnar på robert broberg med öken den e jätte kul!
hej då! puss kanske återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0