mitt hus


mitt hus
dehär är vårat hus jag bor på högsta våningen  ditåt >> och haar fönstrena närmast hit.
jag pratade med sara och helt plötligt var det en turk i telefonen och jag jag hörde sara lite i bakgrunden då la jag på och de visade sig att de va saras brorsa som hade snackat och de var pinsamt men men...
idag har de varit en ganska kul dag vi har matte test eller "exam" nästa onsdag och våran "revisionlist" är 24 sidor lång!!!!!! Tänk dig 24 sidor av matte!!!!! orkar inte tänka på de mera! jag orkar inte hellöer kriva mer idag jag kanske åter kommer om mer imorgon! puss
p.s sara du kan väl ringa mig när du ser dehär!! haha min farmor kommer imorgon också!! hihid.s'

Kommentarer
Postat av: sara

jag ringer dig i kväll

2006-05-10 @ 08:00:21
URL: http://dontgetit.blogg.se
Postat av: sara

hje igen jag fick inte ringa efter som att jag inte har städat mitt rum:(

2006-05-10 @ 18:21:59
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0