slirre

hej hej idag har jag varit och shoppat med farmor köpte ett linne moch en typ t-shirt och ett bar byxor skulle köpa solglasögon men hittade inga bra!:(
men men jag hittade bästa presenten till sara men om jag hade köpt den så hade hon fått veta va de va innan hon fick den men men jag kommer  nog köpa den senare!!

jag snackade med sara itelefonen för 20 minuter sen! vi hade "jätte kul" tyckte hon men de va ju som de va ! men jag vill att sara o anna ska komma ner tidigare än 7 juli typ 29 juni...

mamma och pappa är i sverige nu men jag ska försöka att övertala dom att jag ska få åka till sverige i veckan men de låter omöjligt men jag  ska försöka !

Grattis till My 14 åringen nu!! hoppas att du trivs som 14 nu!puss på dig

hihi puss puss ¨å länge

säj alldrig alldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0