starkast i P.E gruppen är jag !!

hej hej hur är alla idag då??


saknar er som faan
Mina kompisarimorse blev jag veckt kl.06.00 som vanligt men gick snarare upp kl.06.45 åt frukost och gick och la mig när jag hade packat allt och klät på mig och senare när jag hade somnat igen så hör jag mama ropar och säger att bussen går om 3 min och då får jag stress fick springa och vi han med den. som tur va men de gjorde ingen skillnad efter som att vi tog första tvåan och den ska komma lagon till första elvan men den första elvan missade vi(asså vi e jag och erik för att mamma o hanna orkade inte springa) s så mamma och hanna kom med samma elva iallafall so it didn't make sense but what ever....
i skolan hade vi först C.T de va väl okej sen hade vi engelska och de va ganska kul vi läser shakespear
 
"a midsummer nights dream" den e väl okej men det är gammal engelska och de e sinte bara svårt och förstå utan också svårt att läsa!! jaja men vibehövde göra om läxan efter som att vi gjorde den så dåligt så
efter engelskan hade vi rast och sen hade jag engelska igen och då gjorde vi två"worksheet" och sen spelade vi ett spel som va kul!!
sen hade vi dubble matte d va kul men det var ockås viktigt för att vi har ett test  om en vecka och det är typ de viktigaste testet på året eller nnått....
sen hade vi lunch och då åt jag korv och bröd. på lunchrasten så gick vi ner till omklädningsrummen och då skulle vi köra "truth or dare" och då tog jag "dare" och så skulle jag stå i dushen i 5 sec men kläderna på. eimi fick göra samma sak fast bara i 3 sec.athena hjorde typ ingenting
 sen på idrotten så hade vi kin-ball de e skit kul men de ska vi sluta med efter som vi redan haft de i 3 veckor.men på kin-ball så fck jag lote komplimanger t ex att jag är den bästa tjejen och att jag survara bra och så . upprärmningen var att man skulle stå i en ring med en boll mellan mig och en annan och på tre skulle du trycka så mycket du kunde och på de spelet så van jag mot en tjej som är lika lång som jag !och alla tycker att jag var bra och då ville dom också köra mot mig jag van mot alla jag körde mot! men de var jus ista lektionen innan vi byter till track and field (friidrott) jag önskar att jag bryter benen eller nått!! jag hatar de !!! men nu är min farmor här och vi ska gå ut och plocka blommotr ! jippi.. or not


puss puss!
mikaela du kan väl skicka ditt telefon nummer så  kan jag ringa dig nån gång!!! puss

och saqa jag aknsek ringer dig när vi har varit ute!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0