vänskap håller alldrig för evigt

hej hej jsut ni känner jag mig inte så glad på grund av ignorans(om de finns nått som heter så )
men men man får väl lev me sånt!

vi hade ett litet valborgs firande igår med några svenskar och dom va 6 föreldrar och dom drack 5½ flaskor vin och runt 21 flaskor öl! snacka om en massa alkohol.
men vi hade väl ganska kul igår iallafall !

jag hade värsta mardrömmen inatt! jag drömmde att jag hade flyttat hem och att micke(so läraren) höll på att tjata på mg om att jag inte lysnade och allt och då började jag att gråta för att jag tänkte på eimi och athena och  de va hemskt nu vill jag ju inte flytta hem !! för om jag gör de kommer jag alldrig mer att träffa eimi och athena !! men alla isverige kommer jag ju at träffa alla i sverige igen efter somjag inte har flyttat för alltid!!! va ska jag göra??

det är jobbigt att bråka just nu är jag on a case(eller så)
jag bråkar jämt med mia syskon iallafall med hanna !!henne hatar jag faktist ibland!! jag vet att man inte kan säga så om sina syskon men nu kan jag de faktist! hon är så irriterande!
om man bråkar med kompisar så e bästa sättet att lösa de att ringa på och säga förlåt men om inmte de fungerar så får man ringa och försöka förklara  vad som egentligen hände men för mig ar det ju inte så lätt efter som jag bor ända häääär borta så jag får antingen ringa eller skriva brev!
jag får nog ta och skriva brev till maria jansson för vi har inte så bra kontakt länge och det är en av de sista grejerna jag vill ska händas att jag tgappar kontakten med henne.

om 40 minuer ska vi på afternoon tea till våra grannar sen åker min pappa till england idag han reser för mycket han kom hem från holland i förrgår!pappaor ska inte resa så mycket! eller hur
jag göra läxan så jag kan inte skriva mer men ses ha de så bra

 you have to choose  

Kommentarer
Postat av: sara

det låter som att du har det svårt där nere. önskar att jag kunde hjälpa dig:(

2006-05-01 @ 18:19:30
URL: http://dontgetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0