Bajsar björnarna i skogen sover Dolly PArton på rygg?

Mjehe
jo idag var dagen helt kokko!
jag var med anna på morgonen efter att ha stressat som en galning till skolan efter som att den där sara inte sa nått föresn 5 i! aja men sen var jag med Mikaela efter lunchen! vi hade så jaevla roligt! vi busade lite med honom! tror att någon har skvallrat för att han tog bort mig från Ps idag! Han kanske känner sig hotad efter som MIkaela sa att jag gillade honom! jag är ju dö kär i honom, if he would have been Bill! haha.. nej inte kul. Sen så försvan Mikaela och anna och sen blev jag lack på Calle för att han höll på och säga slash sjunga om att Alla i tokio hotel var bögar! då blev jag ledsen! han kan bara gå och suga av sig! men iaf sen lackade jag ut totalt när calle inte gav mig mitt arbete och då blev han lack men jag ignorerade honom! haha.. smack i fejjan på honom.
Sen totalglömmde jag att jag hade kör så då blev de stress och så sprang jag till den buss jag trodde var rätt men kom altså 40 min förtiidigt! jag fick ett solo utdelat till mig idag!:D kul va? haha..
sen så kom jag hem, var lite busig och sen så ritade jag och sen satte jag mig vid datan och svarade på den underbara kittys mejl! haha världen är krånglig! men en aplåd till den lilla chinesiska flickan och har en msn på svenska:P
Sen blev jag deprimerad! hon nämner aldrig mig! i wish i could go back to where we used to be as one!!!
Puss på Kitty
buss och kran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0