Bill Kaulitz

Jag måste bara säga att Bill kaulitz är den snyggaste guy on earth!!!! Jag är inte obsessed jag är kär! Ingen kan acceptera de! Alls säger att det ä en dröm som aldrig kommer att uppfyllas och att han ser ut som en tjej lejon eller igelkott men det är inte sant!!Och jag vet att chansen ine är så stor men jag tänker inte sluta tro! ingenting är omöjligt!
Jag kan inte prata med nån om detta inte en enda! de kanske skulle vara maria om de är nån men inte någon annan! Ingen kan acceptera att jag gillar honom! dom ör inte duma bara för de men dom kan inte acceptera hela mig! jag är in love!Fatta Jag är KÄR!!! SKRATTA INTE!! då blir jag sur!!
Sexy sexy sexy sexy!
JAg är lite konstig men jag tycker att deras texter betyder nått för mig! jag känner igen mig i dom! Jag blir glad när jag hör sångerna och jag tröttnar aldrig!! Det är fantastiskt! JAg gillar itne bara Bill för att han är snygga och sexigast och känd och så! Jag kollar mycket på interviewer på youtube och så, och han verkar skitkul och snäll och så! hade han varit en skitstövel så hade jag ju inte varit kär i honom! MEn han är aldeles underbar! Godnatt och älsk på dig BILL KAULITZ!
och buss och kran på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0