Deutsche klasse!

Idag gick jag först till skolan men mådde piss så jag gickade hem! senare blöv jag pigg så malin kom efter middagen! vi hade tyska lektion! Och hon hjälpte mig med min göll blogg! så nu är den fin igen!(igen?) ehumm... vi hade det mysigt med te och socker!:P smaskens... Vi loadede ner lite musik och kollade lite bilder på BDB. Nu så ska vi fortsätta att ha roligt.


Sexiga lerpöjkar!4-ever!
(L)<3(L)
image37

Ordbok:
Sara- Kittlig som fan
Niclas-Kittlig under armarna! och skit schysst
Malin- Söt som socker! och bra frisör:P

Puss och kram för fan(L)

Kommentarer
Postat av: malin

Hahha aa, verkligen bra frisör xD Men vi hade skoj iaf! (L)

2007-10-09 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0