Flashigt

idag har det varit en "flashig dag":P nej då men dagen har varit helt okej! han kännts otrooligt lång men annars var den bra. jag råkade gå in och typ sätta mig i ett FEL klassrum. "/ de var lite små pinsamt men sen när jag gick in i rätt klassrum så sa jag "oj för låt jag kom fel" och stängde dörren! men då kom nån och sa att jag skulle va där. de var feting pinsamt för det var typ 30 pers MINST där inne... aja sen var det franska och sen var det slut. franskan gick ganska fort. Men iaf sen cycklade jag hem och ringde till ultuna djursjukhus. De är så pinsamt efter som man ringer en person och hon säger att jag ska ringa till deras chef som säger att jag ska ringa till växeln och dom kopplar mig till en telefonsvarare som kollar mig till en lite flicka som säger att jag ska ringa nån som jag fick nummret till men hon vil inte svara:P eller hon hade gått hem...
aja sen gick jag och Pappa till Helene och snackade gymnasium... blah bla blah.. jag orkar inte med henne! Pappa är pinsam också! han satt och sa saker som "det var lite crazy" man ba öhh? aja sen när jag komk hem så lärde jag bill gå på plankan!:P han är så duktig nu! men iallafall han vill alltid vara högt upp och se över aeln på en. Det är lite mobbat.. men ialla fall så snackar jag med malin nu! hihi... aja nu måste jag plugga engelska!

Ordbok:
Flashigt- ett ord som inte andvänds av mäniskor under 45:P

Älskar Bill Kaulitz
puss på er andra också!

Kommentarer
Postat av: malin

Pusspusspuss (L)

2007-10-16 @ 17:53:50
URL: http://mawlinn.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0