Gårjuss

vacker vacker vacker! Gah.. ingen förstår mig... malin kanske har jag kommit på! Malin är ju så snäll!<3
Just nu hatar jag Calle han är så dum i huvudet! han och adam just nu suger dom!!
Dom kan ju gå och köra upp den!
Nicklas är bög, jag tycker inte illa om det! så då vet ni, jag tycker dock synd om honom ! eftersom alla retar honom! :(
Nån som vill fixa sprit till mig?:P
dagens ord bok:
Bill-Snygg sexig singel!och vacker men passar inte in:P
Emo-förkortning av emotions. Och går inte it på att skära sig!
Halbast-En feg liten skit
Johnny Depp- Old story, a hot old story.
Calle- IQbefriad och dum i huvudet

Älskar bill 9x10(upphöjt till)99999
puss på malin
Buss och kran

Kommentarer
Postat av: malin

Puss på dig också hjärtat (L)
Jag erkänner att Bill är söt, men ingen knäcker ju dig (L)(L)

2007-10-04 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0