hej alla fääns!XD

Idag har jag inte gjort mycket ... eller jag har varit i skolan och varit men Mikaela och anna! och Appropå ingenting så sjunger hon så jäävla fiiint! asså seriöst det är vackert så jag ryser!(hmm lite avis kasnke) aja i skolan var allt bra och dagen gick fort. sen blev det hem till mig för att hälsa på älsklingen och sen gick vi nästan hela vägen hem till Anna men sen vände vi och gick till Mikaela! där blev de kareoke. Vi sjöng allt från dancing queen till jag såg mamma kysssa tomten ! den e så bra! Vi körde"kom och ta mig" också men vi ändrade texten lite!
"kom och ta mig långt här ifrån" skulle de vara men de blev"kom oc ta mig långt bakifrån":P
guud va vi e roliga! aja nu ska väl maria komma snart och då ska vi ha trevligt!(oh.. gud va jag är bra jag skrev trevligt utan att titta på tangetbordet!:P)  aja börjar bli lite orolig flr praoen nu"/ emnde  löser sig sa han som sket i badkaret:P tihi

Ordlista:
Jag-
Jobbigare än vanligt
Anna och Mikaela- fint folk 8D

 aja ses någon dag!:P
buss och kran!

Kommentarer
Postat av: malin

(L)(L)(L)

2007-10-15 @ 18:50:44
URL: http://mawlinn.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0