jobbig?

Jo idag var dagen helt okej faktist. Den gick lagon fort. Aja jag åkte moppe med sara imorse och gahh... va det var kallt! jag håller på att förfrysa, i oktober!!:P
sen så hade vi lite lektioner. Bland annat svenska där jag fick en bok och samtidigt fick jag order att läsa 135 sidor tills på tisdag!! mjöh... tänkte jag och blev lite småsur eftersom jag inte läser någe bra på att läsa svenska längre, jag är bättre på att läsa engelska! det är lite små jobbigt sådär! men nu har jag kommit till sida 40 iallafall! jag närmar mig. Så jag är inte sur^^...tihi!
sen när jag slutade efter klockan 1510 så drog jag och Calle ner på stan. Vi köpte en present till hans mamma! sen slog vi in den i Indiska papper:P det var lite busigt^^
jaja sen så fick jag sitta och läsa en timme innan kören började. Jag kan inte koncentrera mig när det är massa ljud runt om kring mig så konstigt nog lyssnade jag på musik. Det gick ju så där men bättre än utan musik i allafall. Kören var helt okej, mårten strippade lite(lol^^) och sjöng falskt men annars var det helt okej! sen så hämtade pappsen mig och vi diskuterade en matte uppgift! han tycker att jag ska skryta om att han är professor och vet bäst och blah blah... aja sen så åt jag lite och diskuterade Gymnasium med honom! jag gjorde ett litet test om villket yrke som skulle passa mig! och då sa dom att jag skulle passa som idrotts lärare:P och typ målare! haha lol MOTSATSEN! tihi men jag har iallafall stor problem med att bestämma mig!
jag har också kommit på att jag är skit jobbig! ni måsta säga till om jag är jobbig annars blir jag bara värre och värre! Jag är helt otrolig, att man kan vara så jobbig!

Ordlista:
Soundtrack till sound of musik-  Bra present till Calles mamma!
Jag- jobbigast i världen

BUSS OCH KRAN

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har också a really hard time med att välja gymnasium.. Och du är inte alls jobbig!? :O (L)

2007-10-10 @ 22:47:46
Postat av: maria

vadå? e du jobbig? va e du jobbig??

2007-10-10 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0