mjo

Orientering idag, hmm det var itne så farligt.
aja dagen började klockan sju! hade precis vaknat och klätt på mig när mamma kommer in och säger att tandläkaren är sjuk så jag kunjde sova en timme till! då lyckades jag försova mig så då blev det stressigt:P först en sväng förbi videungen! men ingen där sen hem till sara sen blev de direkt till bussen! vi tog 18 till G-sunda och sjuan därifrån till gläntan! sprang in i skogen och kom ut en timme senare:P kort fattat! aja sen tog vi bussarna hem igen!:P
nu sitter jag och försöker vara påhittig:P jag måste hitta en prao! bajsa att inte Johanna Havenhand inte har svarat! :/ det blev lita stressigt:(
men nu ska jag fortsätta ringa:P
c yah....

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till med praon gumms! (L)

2007-10-12 @ 13:55:00
URL: http://mawlinn.bilddagboken.se/
Postat av: sara

fick du tag på något??

2007-10-12 @ 17:58:32
URL: http://duoh.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0