Mjöhö

Idag ska jag och Maria spela Badminton med min pappa! vi ska vinna vi ska ta honom vi ska göra ketchup av honom! haha

Jag köpte ju en tidning igår ! en bra insändara fanns där!:
the fact is: många har en periond när dom älskar en viss pereson i ett visst band, avgudar musiken och dreglar över den där personen hela tiden! det är tiden då man kan sitta och söka på bilder och interviewer och kolla in alla möjliga videoklipp hur länge som helst. Men det går över för det mesta sen hittar man någon anna och då börjar det igen! that is how it is, kändid kärlek existerar alltid!
 HA, där fick ni nått att suga på! jag är inte onormal! och för mig är det just nu Bill kaulitz!So get over it!!!
Hehe..
Aja men nu har jag inget att göra!
buss och kran

Kommentarer
Postat av: malin

badminton :D (L)

2007-10-07 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0