najs bajs

Idag har jag först varit med anna!(<3) sen efter att ha kollat på Pippi långstrump så åkte hon hem ! då åkte jag och Pappa till willys och jag gick in på leklust! sen åkte vi hem och sen kom anna blah blah blah.... vi fikade på stan sen så dissade sara niclas och anna mig och maria och då så shoppae maria en t-shirt! blah... va interesant de här är! ha ha aja sen blev de vattenpipa med maria adam Niclas och Sara <3! sunnerstaskolan först sen kom en surgubbe med hudn och skällde på oss och då flyttade vi till "gymmet"! då hade vi glömt kolen under bordet på sunnersta skolan! Anna och Adam lunkade tillbaka och hämtade den! undertiden så planerade Niclas hur han kunde skrämma tre små wannabes på samma gång! vi höll på och dör! han gömmde sig i skogen men vi lyckades tillslut locka ut honom! sen kom anna och Adam och då blev de mera Dunka Dunka! de var allt från abba till NOFX till eminem!haha och glömm inte TOKIO HOTEL!(<3<3) Aja sen så drog vi hemmåt med Eminen i öronen! sen så gick vi till Bullen! sen bar de av hemmåt för mig och så vidare! helskön kväll!

Ordlista:
Bullen- rondellen som inte är en Rondell XD
Low five- Highfive- middle five!
Moschi- ett svensk själsord som betyder"fitta" på Schweizertyska
Schweiz- Tyskland 2


Buss och Kran



Kommentarer
Postat av: anna

hahah jag älskar dina ordlistor :D

2007-10-10 @ 17:50:25
URL: http://shitbitch.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0