Najsi

Idag har jag och anna fixat ! haha vi frågade en f´gube i centruum om han kunde köput åt oss sen så sa han typ nått "gå smhdnsdjk" så vi gick men sen vinkade han att vi skulle komma in i djuraffären sen så frågade han vad vi skulle ha!:D vi skrev ner de och gav honom pengar! sen så stannade vi i djuraffären så dom som jobbade där blev väl väldigt misstänksamma! men vi gick utanför och han gav mig påsen och sa"bror.. hälsa gammla bror!" jag ba "a visst jag ska hälsa"! sen så vägde min väska hundraton! men vi klarede de!

Ordbok
Blattefyllomedgröna byxor
- Bra utköpare
Bosse- bra idrottslärare och bra pappa tror jag!
Malin- A true friend

buss och kran
nu ska jag bli full!!:D

Kommentarer
Postat av: malin

Älskar dig babe (L)

2007-10-06 @ 00:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0