nej jag är inte full

Fan! de var både läskigt men lite kul!
asså vi gick till gropen! sen drack vi hade typ lägerbål och sen så kom det en bil! alla trodde det var polisen så alla sprang och gömde sig i skogen! men sen kom alla fran igen och de hade inte varit polisen. Abel försökte få alla att vara tysta men gick inte så bra men tillslut så klarade vi iallafall 45 sekunder! aja sen ringde sara och sa att polisen var på parkeringen med hundar och grejjer så vi skyndade oss bort mot skidbackarna oxh sen följde vi stigen mot sunnersta skolan! jag och adam som var dom mest packade gick arm i arm och lyckades rammla 3 gånger då skrapade jag upp ena knäät! bajsa vad ont jag har... aja sen så mötte sara och niclas oss och Stacmars mikaela var förtvivlad! fan förlåt för allt vi gjjorde! aja tillslut kom vi till skolan och där så gick jag adam adam maria och sara och anna(inte malin och Nicklas eftere som att dom hade varit så duktiga att inte ha druckit nått så dom hade gått hem innan vi kom till liften!Förlåt malin)och satte oss på en bänk och jag var så jävla yr! så tillslut spydde jag 3 gånger och låg typ deckad på ena kingplanen! sen hade jag och sara några underbara moment då vi sa att vi älskade varandra och att hon inte menat någe dumt mot mig! då blev jag glad! men sen skulle vi hem och gick förbi towes hus och precis då kom towes mamma ut på balkongen! haha jag jag hade hicka och vinglade upp för backer! villken timing! aja sen sa vi hejdå till Adam och sen gick vi vidare! sen så gick Maria (utan henne hade jag va´rit dööd) och sen adam! puss på er alla! sen så gick jag och anna hem till mig och sov! anna hade vaknat fleraq gånger av tt jah hade hackat tänder! så typ mitt i natten satte jag på elementet i sömnen! sen vaknade vi 0825 och somnade om och vaknade en timma senare! sen gick vi in och bestämde att vi skulle kolla på pippi och tog med oss lite frukost och började kolla! sen efter ett tag bestämde jag mig för att slå annas rekord i quadropop! sagt och gjort! haha jag är bäst!
aja nu har jag duchat och sen ska vi på stan och fika! ajökens på er

Ordbok:
Maria- Räddaren i nöden!
Adam falkenström- JAg är inte full jag drack bara en halv vodka flaska och en stark öl! fyllo men skitschysst
Niclas-A white Knight.
Malin- Duktig flicka (L)
fylla- Inte bra men kan dock vara lite småkul!
Kvällen- Var kaotisk



buss och kran= puss och kran!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag kanske inte drack så mkt, men jag, nicklas och maria hade en nära-döden-upplevelse när hon skulle skjutsa hem oss på moppen (3 pers på 1 moppe!!). Vi va GRYMT nära att köra in i en stolpe, och blev typ chockad och kastade mig av moppen.. (L)

2007-10-06 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0