porrfilm

Först måste jag säga att jag menar allt jag säger i den a blogg men de betyder inte att jag fortfarande känner som jag gjorde när jag skrev de!som tillexepel: jag sa att kalle var IQ befriad och det tycker jag fortfarande ... dåligt exempel öm.. asså min poäng är att om jag var sur för nådot en vecka sen så är jag troligtvis inte sur för det längre!

aja idag så spelade jag och maria och pappa badminton! jag tekniskt sätt så vannjag men jag och maria kom fran till att min pappa förlorade iallafall! men jag tyckte iallafall att jag van! senare så åt jag och maria pizza hemma hos henne!(jag prutade 2 kronor:P) aja sen så träffade vi sara och Niclas. Då var Niclas lite sur för att vi inte ringde honom när vi skulle käka pizza men det gick snabbt över. så vi köpte pizza till honom och lite hallongodisar och kinapuffar! sen så drog vi mot sunnersta skolan! där hände en massa saker maria fick stryk av niclas och sen spelade hon typ in en Porrfilm! både maria och sara våldtogs och vi "filmade" eller ja vi lös med en lampa! hehe.. aja niclas mamma var lack så han skulle hem halv nio och då drog vi också hem! sen blev de parlamentet i 10 minuter när man kom hem!

Ordbok;`
Maria- incke bra porrfilms manager!
Niclas- skön typ
Ett hallon- inte en hallon

Aja skola imorn!
tjaaa ni får väl hare
buss och kran!

Kommentarer
Postat av: maria

haha! vadå ingen bra porrfilm manager !! jag e den bästa!!

2007-10-07 @ 22:09:47
Postat av: malin

jag äger alla i badminton (typ)
(L)

2007-10-07 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0