prao pryo pryo prao

Idga har dagen avrt helt okej! känns som fredag.. men det är det inte! jag cycklade själv till skolan och det var så jävla bajsigt kallt så de var inte sant! och vet ni??? DET SNÖADE! haha det gjorde det faktiskt! aja iallfall vi hade lite lektioner och så vidare.. sen så hade vi lunch och den var väl helt okej! sen skulle vi se på "reunion". Den var faktiskt helt okej. Inte som jag trodde den skulle vara. Det roligaste var när rektirn sa"Han knullade henne bakifrån" med ett tungt smålänskt(tror jag det var) uttal! haha vad jag skarattade lol^..
sen så byggde vi våran kamera! jag och malin äger(L)! tihi.. och medans så cyklade underbara anna hem med min cykel och sedan tog hon bussen ner på stan för att senare möta mig och My(L) för att senare åka te Gränby!:Pmycker för att senare:P aja vi skulle kolla efter Prao platser men det gick inte bra! alla andvände typ samma ursäkter:
- Vi har inte emot Prao elever
- Nej det är fullt
- Du är för ung...

 bajsa på gränby! Jag har inte fått svar från Johanna Havenhand i Schweiz så jag vet inte om jag har plats där eller inte!:(

jao jao nu så sitter jag och lyssnar på Michael Bublè- Home och Akon- Sorry, put the blame on me! jag funderar också över mitt tandläkar besök imorn! det är så typiskt! när vi har en lång sovmorgon (till halv elva) så ska jag till Tandläkaren klockan halv nio!!! bajsa på dom! men bara för att jag ska må bättre så lägger jag upp en fin bild!:P(tycker jag iallafall)
image38


Ordlista:
Robert
-går in i dörrar och skyller på tjejer!:P
Manne- Femininare än vad man tror:P Och för er som inte visste så har han varit på Holmlunds LOL^^
Gottsundaskolan- Sämsta medelbetygen i uppsala "/

Jag-störd i huvudet!

Puss och kram(L)
Förlåt Gustav :'(



 

Kommentarer
Postat av: malin

Du är INTE störd i huvet din gölliga unge! (L)

2007-10-11 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0