tyresö

YES
jag gjordet
 aha
 jag är stolt!
 jag har precis köpt eller ksa köpa dom två affischerna på Tom och Gustav som jag har letat efter! plus en på Tokio gotel som var med i den samma lika tidningen!:D Vilken tur att jag läste köp och sälj delen för där fanns det en liten artikel som en litel ängel skrivit! så var jag först! Puss på henne! haha.. lala... idag gick dagen ganska fort! jag ska sy en klänning till mikaela har jag bestämt eller hon och jag bestämmde det tillsammans! romantiskt va?XD aja så var det fysik och lunch och så kallat eget arbete! Det var riktigt eget! youtube för mig!:P aja sen så vare matte och jag var bäst i klassen!!! uhu o yeah.. men det var gansak dåligt iallafall!
sen så var det Tyska! då skulle jag och sjunga så jag gick en halvtimme tidigare! MEN JAG OCH MAILAN HADE DET VÄLDIGT TREVLIGT ÄNDÅ! :
Malin förhör mig på starka verb!Jag citerar
"springa"säger malin
"Springen..." säger jag men blir avbruten
"inte så .. Moschi"säger hon då
och då brast vi alla(eller båda) ut i skratt! haha...
de var ju roligt!

image36

Jag fick brev från Eimi idag!(L) det var lite roligt tycker jag:D det tar ju lite tid att skicka så det blir så långa mellanrum! tihi

Nu ska jag snart träffa sara!(L)
buss och kran

Kommentarer
Postat av: malin

Mitt lilla matteproffs :P Tyska suger kuk, men det går lite lättare när du är med (a)(L)
Ha så kul med Sara! Hälsa!

2007-10-08 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0