weii!

Nu har jag fått prao! I schweiz till och med! men nu hänger det på om det finns bra flygbiljetter!:P annars är det kört! tihi. Gud nu blev detta som en energikick!:D
aja iallafall idag ahr dagen varit bra. Började med matte på jag hjälpte mikaela och nu känner mig väldigt stolt!! aja sen så var det håltimme efter som vi inte hade någon idrott och då gick vi hem till Adam där vi kollade på "Totally spice" som rocker fett! och sen såg vi lite fina bilder på Adam n
är han var liten varav på ett hawn hade blivit stucken av en humla och hade värsta fläsklätten! föreställ er en "fredrik reinfeld baby" i blöja med en läåå stor som en körsbärstomat!:P haha aja men då skrattade vi en hel del!
jusste jag vill bara berätta för ere att jag är Sammy i totally spice efter som jag är smart och Mikaela är pojktokig så hon är Clover och My är den duma:P nej men hon heter Alex! senså hade vi franska och våran klass var såå bra idag på läxan! hon blev riktigt glad! nu ska vi bara vara lika bra på tisdag också! då så ska hon berätta vad hon tycker om oss och vad vi ligger på för betygs nivå! jag hoppas jag ligger över G gränsen!:P
sen var de iallafall So och då "läste" vi om typ n¨n dolkblah blah.. aja men vi sjöng mera! jag försökte läsa för mikaela men hon bara trummade så set slutade med att jag slängde hennes penna i papperskorgen!:P ja vill bara säga (igen)att hon sjunger as bra ! ingen får säga nått annat! men men sen var det Ma/No och då snackade jag förvånandsvärt mycket med MAtilda! och det känndes som jag dissade Malin lite! förlåt älskade Malin!(L) men vi är typ klara med våran kamera nu! de är bara labbraporten kvar. Sen så följde malin med hem en stund för att gälsa på Bill och han gillade faktiskt henne!(förvånade :P) hihi
men nu har mamma precs kommit in med sen spegel till mig! den är sketa fin och nu ska jag öppna den!
pusssss
älskar Bill Kaulitz

Kommentarer
Postat av: malin

Jag märkte inte att du dissade mig! Men puss på min sara (L)

2007-10-18 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0