i will be...

Stan med sara maria och erik. Vi hade de trevlit på storken och jag köpte parfym och shampoo. Sen drog vi hem och jag käkade och så.. sen kom maria och vi mötte sedan sara. Vi gick till sunnersta skolan en snabbis och sen skulle sara hem. Så vi hej dåade henne och gick förbi anna och lämnade hennes födelsedagspresent:P sen gick vi hem och sjöng massa disneylåtar. Nu sitter jag här..

nu har Bill både körkort och tjej också. en av världens mest eftertraktade pojkar har skaffat en flickvän! Sweet. Avundsjuk? klart som fan!
 men vaddå trodde jag att jag hade nån chans eller:P haha men är nog fejk kan man ju hoppas.. men de finns ju en annan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0