night is the time when all trouble fade away..

hej,
Idag har jag gjort läxor och träffat sara och repat. Läxorna var inte så farligt att träffa sara var massa mysigt och att repa gick ganska bra. Vi är nästan typ helt klara med The Night! Lite coolt dåva?
Fika med Livvi imorn. Några fler skulle med tror jag:) Bill och Tom's födelsedag! Grattis på dom fina pojkarna:D
Så är man en av de som har fått högst betyd på netlog:) de stärker ens självförtroende kan jag säga. Även fast de är mest sexgalningar och sånna där men de känns bra:)

sen tycker jag att folk är lite dåliga på att komentera! men men..
puss puss
nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: malin

Det är för att du är snygg Sara, så är det bara! (L)

2008-09-01 @ 17:46:39
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: malin

svar: ÄLSKAR DIG MER <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-02 @ 20:24:58
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0