i had a dream

hej hopp...
fredag kväll.. maria var här, blev inge fest ikväll men imorn smäller de! (hoppas jag). Träffade anna och calle och sofie efter skolan. Vi stötte på Julia också.. sen gick vi till wayne's(<3) oc fikade och snackade massor. Sen skulle vi hem och calle skulle ta min cykel och jag skulle åka buss med anna. Jag har precis satt mig på bussen så ringer calle och säger at nykeln inte fungerar. Jag ba "säkert??!!?" så fick jag gå av vid centralstaionen och gå till filmstaden. Som tur va hade de börjat spöregna så jag slapp duscha idag*ironi* Jag blev genomblöt. Sen när jag kom fram tog jag RÄTT nyckel till RÄTT lås, och gick sedan till bussen igen.

jag känner mig tvungen att berätta lite om skolan......okej skolan är bra so far.. tror de duger. Stannar nog. De första dagarna har varit gnaksa lugna och så men de kommer bli värre.. de vet jag.

I make myself





Min dröm om att få vara Askungen gick i kras för många år sedan...

Kommentarer
Postat av: luujis

skit fin deisgn sara älskling <3<3

2008-08-23 @ 11:28:49
URL: http://allaboutlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0