3 månader:D

Idag har jag haft en gansak lugn dag.. eller inte förresten. Gick upp vid tolv duschade och gjorde mig i ordning för ett av de längsta lucia tågen. Åkte vid ett sjöng i typ 40 min! Sen kom Kusinerna(<3) och vi åt julbord på odingsborg. Det var gott de. Sen drog vi hem. jag fick lite fina julklappar av kusiner och morfar och farmor. Sen gick vi ut och spelade.. de blov kaos.. så vi gick in och då skulle dom åka. Då var klockan typ inte ens sex tror jag. Men vi kollade på "alvin och gänget" alltså de är bara såå gullig. Sen mådde jag inte bra men satt och kollade på Spanglish men nu har jag gått och lagt mig iallafall. Jag ska sova ut imorgon. Och jag ska försöka ta mig ner på stan också. Jag fick nämligen presentkort av sofia!
Fredag.. ja de var inte mycket till fredag de inte. Jag var sur och ja.. Var på fest typp 20 min. Sen drog jag hem. Träffade anna på stan en stund efter alla sjungningar. Vi fikade/åt på max och snackade. Mysigt.
Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0