Hedar och barn dig följa gärna...

Nu är klockan cirka halv ett. Om en halvtimme så ska jag åka till skolan och göra fysikprov vilket innebär att jag missar BMC! Fan. Den ska ju vara asmysig. Men jag måste göra provet. Sen så ska jag försöka hinna till den sista sjungningen på pollaksbacken. Jag var ialafall Lucia på Läkemedelsverket och på studiefrämjandet i boländerna. Det var goosigt förutom att få stearin i håret, but if that's the price i have to pay then.. sure. Sen på studiefrämjandet så var de en gubbe framför mig som satte kameran minde ön en halvmeter framför mitt ansikte och tog massa bilder och filmade. De var crazy jag ba.. hm.. Men de var kul. Jag vill sjunga mera. Fan at jag missar BMC. de ska tydligen vara jätte stort och gosigt. Fuck fysik.

DAGAR KVAR TILLS THAILAND=D

Kommentarer
Postat av: maria

läkemedelsverket? du såg inte min kära far där eller?P <3

2008-12-12 @ 18:59:47
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0