i can do it

mjo mjo.. dagen.. jaa..(inlägget börjar massa intressant här) Vi fick inte våra datorer idag. Jag har skrivit min "saga" nu, om hjärtinfarkten. Den är mycket intressant. Och imorgon har jag egentligen sovmorgon MEN mina föräldrar är så omtänksamma så att OM jag hade haft lektioner som vanligt så kulle jag inte missa nått skolarbete när jag tar min tredje spruta 0810 !! Så min allra sista sovmorgon.. putz weck! Inte bra..
Sitter och lyssnar och skriver nu. Cozy. Jag saknar Vickzie Pixie Pie<3
Imorgon är de sista luciatåget också:(

Kommentarer
Postat av: malin

jag fick dator idag! :D har dock redan hunnit lämna in den på service tre gånger.. :P

2008-12-15 @ 23:11:37
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0