i can't smile

Dagen var okej. Först Historia då vi kollade på en film, Konspiration 58. Den handlade typ om nått psyko som sa att Vm aldrig hade spelats i Sverige. Helt crazy. Sen engelska. skumt. sen var de dator information som tog hundra år. Sen vare lunch och musik. De är as kul men min röst hade egen vilja idag. Inte bra. Men De går frammåt iallafall.
När jag kom hem plockade jag inte den kolossala vedhögen. *stolt* Sen pluggade jag lite gran men jag kommer helt klart faila på de här provet. Jag menar pappa är i USA och mamma var inte hemma. Dessutom så orkar hon inte hjälpa mig. Fan. Se kom maria över en stund. Det var mysigt. Sen kollade jag på Grey's och nu ligger jag här och lyssnar på en as gosig låt. "I can't smile without you" jag vet, lite lame men den är as gosig juh!
Det är rea på glassen i min skolan:D halva priset. MUMS

Sen har jag gjort om bloggen lite lite granna. jag blir bara sur hela tiden eftersom de inte blir som jag vill att de ska bli:( Headern blir så liten och sen pallar jag inte sitta med de där jävla koderna!

Fredag!! De ska bli as najs. Förutom att guitarhero krånglar. Måste fixa de så vickz inte får spel.. de vill vi inte veta av. Men de ser ut som om de bara blir vi coola. Hoppas. gah.. längtar

I hope you know i can't smile without you,
you see i feel sad when you're sad, feel glad when you're glad.
I just can't smile without.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0