The game that's fake..

Jo men de var bra. Tack för att du bryr dig mamma?

Idag var jag i skolan och de var helt okje faktistk. Först Historia där vi diskuterade Kristinas abdikation. Sen engelska, vi gjorde typ några övningar och sen kollade vi på "skruva den som beckham" soft. Sen va de klassråd. Alla hade klömnat in datakontrakten men Jakob hade slarvat bort tre typ..man ba:O? Crazy.. Sen så vare lunch och sen MUSIK! askul.. De går faktiskt ganska bra för våran klass, it better.. eftersom de är mindre än en vecka kvar till GRAND! KOM! azycrazy. Men iallafall så kom drama och bild grupperna och lyssnade på oss.. jag var tvungen att presentera oss! jag ba.. öhm.. hej? och blev helt röd i ansiktet. Men sen körde vi och jag tappade bort ackorden men annars gick de bra. De började pirra.. men de var kul.
Sen vare sjungning på Fyrishov. Helt okej. Sen satt jag ensam på Wayne's i två timmar och "pluggade fysik" och skrev dagbok. Sen vare sjunging på Hotell Upplandia. Det var kaos. Eftersom Helena skulle komma efter sju och vi skulle sjunga sju. Och hon hade lucia kronan så vi fick köra ett lucia tåg utan lucia stämgaffel och körledare. Så vi stog med en mobil som  stämmgaffel och körde alla låtar på en höf. Hih.. Men de gick förvånansvärt bra.
Nu funderar jag på om jag ska föreslå en låt för Helena. Ska jag? Alltså en av mina egna som vi ska köra i kören.. asså jag tror inte den passar men skulle vara grymt kul. Kanske.. kanske..

Men helgen? Vad händis?(A)

Kommentarer
Postat av: anna

vi borde ses nån dag

2008-12-11 @ 20:02:12
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0